АВТОРИЗОВАТЬСЯ НА ПРОЕКТЕ
ADD REVIEW ABOUT HOTEL
Sign up: 25.07.22
Countries, cities: 1 / 1
Reviews: 1
Comments: 0
Readership: 1618
Photos: 0

Bronze status

1 618
reader outreach
0 readers
find it useful
Vacation as a couple in
July 2022
17.07.22 - 21.07.22
- Do not recommend the hotel

3.3

4 accommodation

3 service

3 food

 
Correct review - affects rating

Отзыв. (Review in English below)

Отдыхали в данном отеле с 17 по 21 июля.

Заселение в отель произошло максимально быстро, приехали в 12-00, и не пришлось ждать до 14-00, заселили сразу же.

Номер располагался с видом на детские водные горки. Вначале побоялись, что крик детей будет мешать, но самом деле его даже не слышно. В принципе сам номер был обычный, хотелось бы конечно ещё в номере халатов, но их к сожалению не было. Самое плохое в номере заключалось в том, что было очень много муравьев, очень некомфортно было находиться.

Лично у меня вай Фай работал просто ужасно, и подключался через раз.

В данном отеле система всё включено ооочень экономичная, сам отель не соответствует 5 звёздам, в ресторане голодным не останетесь, но довольно таки мало выбора еды. Посуда иногда бывает грязной, что сразу же сбивает аппетит. Причём это замечали не только мы, некоторые люди тоже перебирали тарелки в поисках чистой. Один раз протёрли каёмки стакана, салфетка стала грязной. Как моют посуду? Обслуживание в ресторане на очень низком уровне. Приходится всегда высматривать и подбегать к персоналу, чтобы принесли напитки. Один раз когда я попросил принести мне чаю, персонал показал мне пальцем где можно налить его. Это конечно очень удивило, в моем понимание в отеле на 5 звёзд должно быть другое обслуживание.

В баре также как и концепция этого отеля, всё довольно таки скромно. Да, коктейли вам нальют, но в мохито вам за место спрайта нальют обычную воду. Даже когда вы попросите вам налить не воду а спрайт, они скажут что спрайт закончился. А если вы захотите хороший, импортный алкоголь, то вы должны будете заплатить деньги.

Рядом с баром есть круглосуточное кафе, где можете заказать бургеры и закуски. Довольно таки неплохо, особенно когда время до обеда или до ужина много а кушать хочется. Но обслуживание в данном кафе снова желает лучшего. Когда попросил сделать бургер, мне 3 раза сказали что сейчас они заняты и не могут принять заказ, на 4 раз пришлось повысить голос, на этот раз заказ приняли. Бургер кстати довольно таки плохой, невкусный.

Также с 12.00 дают мороженное, очень вкусное, но длинная очередь там всегда)

Очень странная политика отеля с полотенцами, при заселении предупредили о том, что полотенца терять запрещено, и будет штраф. Это был намёк на то, что лежаки занимать заранее нельзя. Но парадокс был в том, что у отеля не хватает лежаков, и с самого утра уже все лежаки занимают отдыхающие. Так что найти свободный лежак в отеле было действительно сложно. Причём в отеле просто кладут полотенца и люди могут не приходить пол дня. Один раз наблюдали случай, как видимо, один мужчина разозлился, и просто положил своё полотенце на верх занятого лежака, где людей не было пол дня. Менеджеры долго разбирались, так как правда вроде и на стороне мужчины.

Из плюсов хочу отметить следующее: неплохая анимационная программа, диджей со своей музыкой были на высоте. Шаурма и гезлеме на улице были очень вкусными.

По моему мнению отель соответствует 4 звёздам, но явно не 5. Слишком экономичный отель. И это чувствуется во всём. Общую оценку даю данном отелю 3 балла из 5. Скорее всего в следующий раз я сюда не приеду

We rested at this hotel from 17 to 21 of July.

Check-in procedure took place as quickly as possible, arrived at 12-00, and did not have to wait until 14-00, we checked in immediately.

The room was located with a view of the children's water slides. At first, we were afraid that the noise of the children would interfere, but in fact it is not even heard. In principle, the room itself was ordinary, of course I would like to have bathrobes in the room, but unfortunately there were none. The worst thing about the room was that there were a lot of ants, it was very uncomfortable to be there.

Personally, my Wi-Fi worked just awful, and connected every other time.

In this hotel, the all-inclusive system is sooo economical, the hotel itself does not correspond to 5 stars, you will not stay hungry in the restaurant, but there is quite a little choice of food. Tablewares were sometimes dirty, which immediately knocks down the appetite. Moreover, it was not only us who noticed this, some people also sorted through the plates in search of a clean one. Once the edges of the glass were wiped, the napkin became dirty. How do they wash the dishes? The service in the restaurant was at a very low level. You always have to look out and run up to the staff to bring drinks. Once when I asked to bring me tea, the staff showed me with their finger where to pour it. This of course surprised me very much, in my understanding there should be a different service in a 5-star hotel.

The bar, as well as the concept of this hotel, is still quite modest. Yes, cocktails will be poured for you, but ordinary water will be poured into the mojito for the sprite's place. Even when you ask them to pour you a sprite instead of water, they will say that the sprite is over. And if you want good, imported alcohol, then you will have to pay money.

Next to the bar there is a 24-hour cafe where you can order burgers and snacks. Pretty good, especially when there is a lot of time before lunch or before dinner and you want to eat. But the service in this cafe again wants the best. When I asked to make a burger, I was told 3 times that they were busy now and could not accept the order, I had to raise my voice 4 times, this time the order was accepted. The burger, by the way, is pretty bad, tasteless.

Also from 12.00 they give ice cream, very tasty, but there is always a long queue there)

A very strange policy of the hotel with towels, when we were checking in, they warned that it was forbidden to lose towels, and there would be a fine. It was a hint that it was impossible to occupy the sun beds in advance. But the paradox was that the hotel does not have enough sunbeds, and from the very morning all the sunbeds are occupied by vacationers. So it was really difficult to find a free sunbed in the hotel. Moreover, they just put towels in the hotel and people may not come for half a day. Once we observed a case, apparently, one man got angry, and just put his towel on top of a busy sunbed, where there were no people for half a day. Managers have been sorting it out for a long time, since the truth seems to be on the side of the man.

Of the advantages, I want to note the following: a good animation program, the DJ and his music were on top. Shawarma and gozleme on the street were very tasty.

In my opinion, the hotel corresponds to 4 stars, but clearly not 5. Too economical hotel. And it is felt in everything. I give this hotel an overall rating of 3 points out of 5. Most likely I won't come here next time

TRANSLATE

Данил Стоякин voted hotel services

2.9 Services and maintenance quality

3.8 Suitable for a holiday

2.6 Beach

4.5 Children services

2.3 Location convenience

3.8 Rooms

3.0 Hotel infrastructure

View all
Added 25.07.22 11:40 (6 646 characters in the review)
Add comment
Complain
Чтобы добавить комментарий, необходимо авторизоваться
Поле обязательно для заполнения
Поле обязательно для заполнения
Sign up